Tuesday, October 18, 2016

Ryg My Trading Journal Blog As 'N Sein Diensverskaffer Op Zulutrade

Draad: My Trading Journal blog as 'n sein diensverskaffer op ZuluTrade My Trading Journal blog as 'n sein diensverskaffer op ZuluTrade Ek is 'ZuluTop5 'n sein verskaffer op ZuluTrade. Ek dink ZuluTrade is 'n groot platform. Die beste deel oor Zulutrade is dat dit maak verbeterings en streef so te bevredig vereistes van die kliënt in my opinie. As 'n sein diensverskaffer ek 'n paar verbeterings myself wat fundamenteel tot my handel is en resultate en verbeterings wat gerig is op wat my volgelinge verwag van my (soos duidelik stop verlies beleid ens) gemaak het ZuluTop5 is 'n sein verskaffer met 'n baie verstommende prestasie. ZuluTop5 het sy prestasie verbeter en begin handel sonder stop verlies en het sedertdien oorgeskakel na 'n stop verlies van -190 / -200 pitte gebruik op alle ambagte. Tot dusver het die risiko-beloning verhouding is baie gunstig en indien die prestasie steeds as dit, sal hierdie verskaffer word diens op ZuluTrade vir 'n lang tyd om te kom. Gaan na hierdie prestasie en oorweeg die toevoeging van ZuluTop5 om jou rekening. Min verskaffers oorweeg soveel aspekte in die formulering van hulle seine as ZuluTop5 doen: - Diversifikasie (check die baie pare wat verhandel) - Duidelik stop verlies - Geen & quot; meervoudige handel & quot; openinge - Maandelikse prestasie konsekwent by 1000 -2000 pitte en soms baie meer - Kwaliteit Trader uit Duitsland Oorweeg hierdie: 1. Jy hoef nie sein verskaffers wat verskeie kere dieselfde ambag oopmaak 2. Jy hoef nie 'n verskaffer wat net maak 1, 2 of 3 ambagte nodig, as jou geld nie sal versprei en risiko sal gekonsentreer onder paar ambagte 3. Jy hoef nie baie verskillende verskaffers al die handel dieselfde 2 of 3 munt pare - jy die risiko sal nie versprei - jou eiers sal wees in een mandjie Wat jy nodig het is 'n verskaffer wat kan help om jou risiko te versprei. 15 ambagte instelling is nie 'n baie, dit is die minimum wat nodig is om jou risiko te versprei, indien die verskaffer is diversifisering soos ZuluTop5 doen. 15 ambagte is nie 'n baie, as Forex gee jou die vryheid om klein eenhede soos mikro baie gebruik om jou risiko te versprei en gebruik persoonlike instelling vir jou rekening grootte. Gevolgtrekking: ZuluTop5 het so baie om te bied dat baie ander verskaffer nie sal bied. Sluit 'n verskaffer wat sy prestasie en betroubaarheid vir baie maande het bewys. Moet nie 'n beginner verskaffer wat jy nie sal weet kan betroubare diens te lewer oor baie maande nie te volg. Na besig met 'n self-bekendstelling (Ek hoop dat jy nie omgee nie en ek doen dit ter wille van my volgelinge), moet asseblief ook hier bydra. Miskien is jy 'n sein verskaffer ook en wil graag die voordele van jou sein verskaffer rekening na vore te bring of jy 'n navolger en kyk vir 'n paar advies of selfs beter as jy 'n paar faktore van sukses kan deel as jy met 'n suksesvolle navolger portefeulje op ZuluTrade. Deel dit met ander volgelinge, sodat hulle ook kan die faktore van sukses ken. Ek sal hier ook om enige opregte, konstruktiewe en & quot beantwoord; hulp / ondersteuning-soekende & quot; vrae. Jens - ZuluTop5 (Ek bied ook gratis Bestuurde rekening Services via ZuluTrade)


No comments:

Post a Comment