Monday, October 10, 2016

Risikobestuurstrategie

INHOUDSOPGAWE 1.1 'n begrip van die risiko's wat NHS trusts in die gesig staar is van kardinale belang om die lewering van gesondheidsdienste vorentoe beweeg. Die besigheid van gesondheidsorg is deur die aard daarvan, 'n hoë-risiko aktiwiteite en die proses van risikobestuur is 'n noodsaaklike beheermeganisme. Effektiewe risikobestuursprosesse is sentraal tot die verskaffing van Salisbury NHS Foundation Trust (SFT) Raad met sekerheid op die raamwerk vir kliniese gehalte en korporatiewe bestuur. 1.2 Die verklaarde visie vir Salisbury NHS Foundation Trust is om voorsiening te maak en 'n uitstekende ervaring vir elke pasiënt, die lewering van gesondheidsorgdienste aan die plaaslike gemeenskap en diegene verwys van verder weg in spesialisdienste. Om te verseker dat die sorg wat by SFT is veilige, doeltreffende, omgee en reageer vir pasiënte, moet die raad word gegrond op en ondersteun deur 'n sterk bestuurstruktuur. 1.3 SFT is verbind tot die ontwikkeling en implementering van 'n risiko bestuurstrategie wat sal identifiseer, analiseer, evalueer en die risiko's wat die lewering van sy kritiese sukses faktore dreig beheer. Die raad versekering raamwerk (BAF) sal gebruik word deur die versekering Komitees en Raad te identifiseer, te monitor en te evalueer risiko's vir die bereiking van die strategiese doelwitte. Dit sal gebruik word saam met ander belangrike bestuur gereedskap, soos prestasie en gehalte dashboards, en finansiële verslae, aan die Raad 'n omvattende beeld van die organisasie risikoprofiel gee. 1.4 Die bestuur van risiko onderskryf die bereiking van die doelwitte van die Trust se. SFT is van mening dat effektiewe risikobestuur is noodsaaklik om nie net 'n veilige omgewing en verbeterde kwaliteit van sorg vir die diens gebruikers en personeel, is dit ook belangrik in die finansiële en sakebeplanning proses waar 'n suksesvolle en mededingende voordeel en openbare aanspreeklikheid in die lewering van gesondheidsdienste word benodig. Dit illustreer dat risikobestuur is die verantwoordelikheid van alle personeel. 1.5 Die risikobestuur proses behels die identifisering, evaluering en behandeling van risiko as deel van 'n deurlopende proses daarop gemik is om die Trust en individue te verminder die voorkoms en impak van risiko's wat hulle in die gesig staar. Risikobestuur is dus 'n fundamentele deel van beide die operasionele en strategiese denke van elke deel van die dienslewering binne die organisasie. Dit sluit in kliniese, nie kliniese, korporatiewe, sake-en finansiële risiko's. 1.6 Die Trust is verbind om in vennootskap met die personeel om risikobestuur 'n kern organisatoriese proses en om te verseker dat dit 'n integrale deel van die Trust filosofie en aktiwiteite. Die risiko bestuurstrategie verteenwoordig 'n ontwikkeling en verbetering benadering tot risikobestuur wat sal bereik word deur die bou en handhawing van 'n organisasiekultuur wat toepaslike risiko's, effektiewe prestasiebestuur en aanspreeklikheid vir organisatoriese leer moedig om voortdurend die verbetering van die gehalte van die dienste. 1.7 Die Trust Raad erken dat die volle beheer en / of vermyding risiko is onmoontlik, maar die risiko's kan verminder word deur die maak van klank uitsprake van 'n verskeidenheid van ten volle geïdentifiseer opsies en 'n gemeenskaplike begrip op direksievlak op risiko-aptyt. 1.8 As deel van die jaarlikse Verklaring oor die bestuur, sal SFT 'n openbare verklaring van nakoming teen vergadering risikobestuur standaarde maak. Die Trust het tans 'n goeie stelsels en prosesse vir risikobestuur in plek soos blyk uit interne en eksterne ouditmening. 1.9 Die strategie is onderhewig aan jaarlikse hersiening en goedkeuring deur die Trust Board.


No comments:

Post a Comment